GardenBanter.co.uk

GardenBanter.co.uk (https://www.gardenbanter.co.uk/)
-   Bonsai (https://www.gardenbanter.co.uk/bonsai/)
-   -   Beginnersvraag Starters boom? (https://www.gardenbanter.co.uk/bonsai/88207-beginnersvraag-starters-boom.html)

Rob Oostrum 31-12-2004 04:11 PM

Beginnersvraag Starters boom?

Wat zijn goede (bonsai) planten/bomen om mee te beginnen?
Zijn er online cursussen te vinden?
(Via Google heb ik alleen betaalde cursussen van bedrijven gevonden.)

Groeten en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst,

Wil oostrum

Alan Walker 31-12-2004 04:43 PM

FWIW, here's a Babelfish translation from Dutch to English.

What is good (bonsai) start plants/trees?
Are there find online cursussen?
(By means of Google I have found only paid cursussen of
companies.) Groeten and in advance a happy new year wished,
East rum wants

Alan Walker
http://bonsai-bci.com http://LCBSBonsai.org

[...]

++++Sponsored, in part, by Boon Manakitivipart++++
-- The IBC HOME PAGE & FAQ: http://www.internetbonsaiclub.org/ --

+++++ Questions? Help? e-mail +++++