GardenBanter.co.uk

GardenBanter.co.uk (https://www.gardenbanter.co.uk/)
-   Freshwater Aquaria Plants (https://www.gardenbanter.co.uk/freshwater-aquaria-plants/)
-   -   [email protected] (https://www.gardenbanter.co.uk/freshwater-aquaria-plants/44565-info%40wbe-nl.html)

Henk 02-10-2003 02:42 PM

[email protected]

Geachte heer/vrouw,
Omdat ik bezig ben met een aquarium zou ik graag willen weten wat de
gemiddelde waarden zoal zijn van het water dat u levert. Op de internet site
heb ik al gekeken, maar het is mij niet dudelijk van welke productie lokatie
ik nu precies mijn water krijg. Verder zou ik ook meer dingen willen weter
zoals onder andere het fosfaat gehalte in het water. Hopelijk kunt u mij
helpen.

Ik woon in Heinenoord in de hoekse waard.

Bij voorbaat dank,
Henk Visser