GardenBanter.co.uk

GardenBanter.co.uk (https://www.gardenbanter.co.uk/)
-   Orchids (https://www.gardenbanter.co.uk/orchids/)
-   -   Glaskolber- Erlenmeyer kolber (https://www.gardenbanter.co.uk/orchids/104321-glaskolber-erlenmeyer-kolber.html)

NN 06-09-2005 11:23 AM

Glaskolber- Erlenmeyer kolber

Hej alle !

Er der nogen der mangler Glaskolber-Erlenmeyer kolber, til formering,
har jeg afbrugt alle mine,fordi jeg er gået over til et andet større
system.

Er der nogen der er interesserede så kontakt :

(Hi all !

Is there someone there need glass flask-erlenmeyer flasks, to propagating,

I have used mine for the last time,because i am going over to a other,
bigger system.

Is there some there is interested, contact :

A.Madsen

--
Hent gratis SPAMfighter her:
www.spamfighter.dk