GardenBanter.co.uk

GardenBanter.co.uk (https://www.gardenbanter.co.uk/)
-   Plant Science (https://www.gardenbanter.co.uk/plant-science/)
-   -   Palms at mediterranian? (https://www.gardenbanter.co.uk/plant-science/83785-palms-mediterranian.html)

Karanpana 18-09-2004 08:21 PM

Palms at mediterranian?

Does anybody know what palm species exist on european, mediterranian coast,
especially in Croatia?

Karanpana

Sanja Uremović 19-09-2004 11:33 PM

Ne znam koliko će biti od pomoći ali mi smo na predavanjima radili
( RED: ARECALES, PORODICA : ARECACEAE ( PALMAE))
Chamerops humilis - jedinu autohtonu europsku palmu, Mediteransko područje;
Phoenix dactylifera - datulja, i ima još u Puli Phoenix canariensis -
kanarska palma koju su uvezli sa Kanara.
Spomenuli smo još i Coccos nucifera - kokosovu palmu.
Nisam sigurna koje vrste još postoje (ako postoje), ali nadam se da će bar
malo pomoći.

Pozdrav.

Sanja.

[email protected] 20-09-2004 06:56 AM

Check the listing of an eastern island of the mediterranea.

http://www.islapro.com/ecologia/sci0...nd57=ARECACEAE

or
http://www.islapro.com/ecologia/sci06A23.HTM

Best wishes from Mallorca